Wednesday, October 7, 2015

Return Legacy (Malay)

Legacy Sains


Return Legacy adalah sebuah syarikat beroperasi berdasarkan konsep sains. Return Legacy berbeza dengan syarikat yang lain. Hal ini demikian kerana pihak pengurusan syarikat berpegang teguh kepada konsep sains dalam menghasilkan produk dan menjalankan pelbagai projek syarikat. Sains telah menjadi konsep asas syarikat. Segala pengurusan dan pengendalian syarikat adalah berasaskan konsep sains.

Return Legacy berasa bangga atas bantuan Dr. Constantin Dallas yang telah menjalankan pelbagai kajian santifik terhadap produk syarikat. Dr. Constantin Dallas adalah seorang ahli sains yang terkenal di dunia. Pada masa yang sama, beliau juga merupakan perintis dalam menjalankan kajian tentang polifenol, teknologi pemakanan, pemakanan, patologi pemakanan dan farmakologi. Dr. Constantin Dallas berada pada barisan hadapan teknologi yang canggih dan penemuan terbaru tentang sains yang berkaitan dengan pemakanan Mediterranean.

Syarikat bekerjasama dengan seorang ahli sains di Negara Jepun dalam pengkajian teknologi nutrien mineral mikro. Redoxy dari Return Legacy telah disuntik dengan teknologi nutrien mineral mikro. Kombinasi yang istimewa antara ramuan nutrien mikro dan peptida, sejenis teknologi mikro kuasa dalam penjagaan kulit telah mengembalikan kesihatan kulit secara dalaman, meningkatkan kualiti kulit dan menyerikan kulit wajah.

Syarikat berasa bangga kerana keberkesanan produk telah dibuktikan dengan kajian secara saintifik. Selain itu, kajian saintifik juga diterima dalam penilaian sejawat dan diterbitkan dalam majalah perubatan. Syarikat juga berasa gembira kerana Dr. Constantin memiliki paten tentang ramuan aktif produk. Maka, kami hanya memberi produk yang istimewa ini kepada individu yang paling istimewa.

Kehidupan Luar Biasa, Warisan Luar Biasa!


Redoxy membantu lelaki dan wanita menjaga kesihatan kulit supaya lebih berseri dan muda remaja.















Medigold merupakan sejenis makanan kesihatan yang dapat melindungi, menjaga dan meningkatkan kesihatan manusia.

  









 





REOX W+ Ia membolehkan wanita mempunyai badan yang menarik, kelihatan muda, dan keupayaan melahirkan anak yang sihat; mengekalkan ketumpatan tulang dan memberikan bantuan yang baik untuk fungsi kardiovaskular dan daya ingatan.













REOX H+ Penembusan mendalam ke dalam kulit anda, semburan ajaib untuk memadamkan tanda-tanda penuaan ~ H+

No comments:

Post a Comment